torsdag 12. januar 2012

Lydighetstrening

Nå har jeg tatt fatt i lydighetstreningen med Alva. Mitt mål for året er å starte i klasse II, kanskje et høyt mål, men jeg må ha noe å strekke meg etter. Alva er ei frøken med mye futt og energi som synes det er helt topp å jobbe. Utfordringen for meg er å få orden på "galskapen" noe jeg et vil komme med rett og jevnlig trening.
I dag tok jeg for meg litt fri ved fot, innkalling med stå, utsending til rute og apport. I alle øvelsene er det gjennomgående at hun er litt høy slik at det blir litt upresist, men med litt riktig trening og pirk er det noe som jeg ser vil bli bra. Utrolig kjekt å komme igang med trening sammen med andre hundegale folk :)

2 kommentarer:

  1. Synes du e goe så klare å ver så aktive med begge hundene, har døgnet ditt flerne timar enn mitt...? :-))

    SvarSlett